Autobedrijf Hartgerink opende voor het eerst haar deuren in 1965. Een verbouwde schuur in Hengevelde diende plaats als universele garage voor eigenaar Gerard Hartgerink. Dag en nacht stond hij klaar voor zijn klanten. Deze servicegerichtheid is al 50 jaar lang de rode draad in onze historie.
Ruim 50 jaar later zijn we uitgegroeid tot een bedrijf met dealerbedrijven in Hengevelde en Lochem, een universeel schadebedrijf in Hengevelde en een universeel autobedrijf in Haaksbergen. Met meer dan 55 collega’s staan we u tot dienst door middel van vakkundig advies en de allerbeste service. Want dat is waar Autobedrijf Hartgerink voor staat.
Bij ons autobedrijf kun je altijd snel terecht voor onderhoud en reparatie aan jouw auto. Klik hieronder op afspraak maken en plan direct een afspraak in via de agenda!
Maandag | 08:00 tot 17:00 |
Dinsdag | 08:00 tot 17:00 |
Woensdag | 08:00 tot 17:00 |
Donderdag | 08:00 tot 17:00 |
Vrijdag | 08:00 tot 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Wij worden door onze klanten beoordeeld met een 9.4 op basis van 94 beoordelingen in de laatste 12 maanden.
Hieronder vind je de meest recente beoordelingen.
Goede garage met goede service, persoonlijke gesprek heeft geleid door nieuwe aankoop
Ik heb hier mijn auto gekocht, tweedehands en daar ben ik heel blij mee. Helaas bleek dat ik na 800 km rijden een nieuwe koppeling nodig had. Koppeling vervangen is heel duur en dat is heel jammerlijk, net als het feit dat ik geen garantie had omdat de koopprijs van de auto te laag daarvoor was. Gelukkig wilde Hartgerink de vervanging voor 50% vergoeden omdat ik de auto net nieuw had. Top bedrijf!
Zeer tevreden over dit bedrijf. Het warme ontvangst doet al heel goed. Ervaren verkoper Roy was duidelijk in uitleg en kon overal een duidelijk antwoord op geven. Nu (nog) niet geslaagd voor een andere auto, maar kom er zeker weer.
Goede service en denken met je mee. Bovendien loopt er vriendelijk personeel rond.
Bedrijf had een autoshow. Hier ongeveer een kwartier rond gelopen, maar men nam de moeite niet om je verder te helpen. Vind dat jammer, want de grondlegger van het bedrijf had klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan...