Op basis van heldere offertes, uitstekende service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten, wat voor auto u ook rijdt.
Maandag | 08:00 tot 16:45 |
Dinsdag | 08:00 tot 16:45 |
Woensdag | 08:00 tot 16:45 |
Donderdag | 08:00 tot 16:45 |
Vrijdag | 08:00 tot 16:45 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Wij worden door onze klanten beoordeeld met een 8.9 op basis van 36 beoordelingen in de laatste 12 maanden.
Hieronder vind je de meest recente beoordelingen.
Hele goede service, prettige ontvangst
Komen altijd afspraken na en leveren uitstekende kwaliteit en service
Anderhalf jaar geleden, juni 2021, liepen we tegen deze auto aan, na 39 jaar Toyota te hebben gereden was de overstap naar Mazda cx3 wel even een dingetje. Maar met alle vertrouwen gekocht. Waarom een slechte review, na wat dingetjes en daarna de klapper willen we het nu wel melden. Bij navraag of er winterbanden bij de auto waren, nee die zijn er niet. Bij navraag bij de vorige eigenaar waren deze dus wel aanwezig, was ook bekend bij de garage. Op een gegeven moment steeds melding dat er een band moest worden opgepompt, melding van gemaakt en is naar gekeken, advies 2 nieuwe banden, oeps! Dan maar maandelijks oppompen. Tot dat auto voor een beurt ging, oh kijk er zit een spijker in, prop erin en wat denk je? Ja juist, geen melding meer dat de band moest worden opgepompt. Kosten bespaart, plus minus 320€. Vervolgens een euvel met de buitenspiegel, gaat soms niet, voor een gedeelte of helemaal open, vervelend dus. Advies gevraagd, kunnen we niets aan doen, advies nieuwe buitenspiegel, we wachten even af. Ik dacht ik probeer wd40, en wat denk je, spiegel werkt perfect. Kosten bespaart, plus minus 400€. Ja en dan moet onze auto gekeurd worden, dat hoort er nu eenmaal bij. Dan krijg je te horen, auto is afgekeurd, maar uh onze auto is net 6 jaar, dan sta je toch even gek te kijken. Ja helaas, afgekeurd op stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af, kosten plus minus 800€. Dat is toch even schrikken, stof om over na te denken, en dat hebben we ook gedaan. Omdat wij altijd gewend zijn bij een dealer onze auto in onderhoud te hebben een Mazda dealer geraadpleegd. Deze hebben werkelijk alles uit de kast gehaald om ons te helpen, zelfs bij Mazda gevraagd voor een eventuele coulance regeling, echt gezocht naar een oplossing en ja deze garage heeft ons echt zeer goed geholpen, communicatie was helder en duidelijk, een grote pluim!!! Bij jullie is er niet eens gezocht naar een oplossing, dit is voor een klant onacceptabel.
Zijn al wat jaartjes klant, en altijd netjes geregeld. Wij blijven voorlopig Mazda rijden.
Het afgelopen jaar ben ik een paar maal bij Carport Verlinde geweest voor het standaard onderhoud en éénmaal voor de reparatie van een lekke band. Alle keren ging dat snel en effectief, met prima communicatie over de 'bevindingen'.
Betrouwbaar en goed. Goed en eerlijk advies. Kennis van zaken ongeacht merk en/of model. Breng er mijn auto met een goed gevoel. Heb er mijn auto gekocht en ook in onderhoud.